کانون گردشگری فرهنگسرای بهمن09194891227تماس - اهار شکر اب
کانون گردشگری فرهنگسرای بهمن09194891227تماس
بیایید با هم ودر کنار هم با خانواده روز خوبی داشته باشیم وبا مکانهای گردشی اشنا بشویم
صفحه نخست       پست الکترونیک          تماس با ما              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
بسم الله الرحمن الرحیم

گزارش کانون گردشگری فرهنگسرای بهمن

تاریخ حرکت 90/5/3

مبدا:فرهنگسرای بهمن

مقصد :آهار شکر آب

ساعت 6:30صبح با 45 نفر از اعضا در درب فرهنگسرای بهمن سوار بر اتوبوس شدیم و به سمت آهار حرکت کردیم ساعت 8:30دقیقه به میدان ورودی روستای آهار رسیدیم بعد راهپیمایی شروع شد. بعد طی مسافتی که کوچه های تنگ و گردنه های باریک را پشت سر گذاشتیم در مسیر با منظره های زیبای باغ گیلاس و آلبالو روبه روشدیم ،که باغ دار ها در حال چیدن میوه بودند بعد از گذشت از این مسیر ها به چشمه ای رسیدیم که آن جا برای خوردن صبحانه مستقر شدیم .بعد راس ساعت 10به سمت امام زاده سید طاهر و زاهد حرکت کردیم و ساعت 11:15 دقیقه به آن جا رسیدیم .بعد از زیارت راه برگشت را ادامه دادیم و ناهار را بین راه و کنار رود خانه خوردیم سپس بعد از استراحت و خوردن چای زغالی مسیر برگشت را ادامه دادیم و 16:30دقیقه به میدان ورودی رسیدیم و از آن جا مقداری آلبالو و گیلاس خریدیم و ساعت 17سوار بر اتوبوس شدیم و به سمت فرهنگسرای بهمن حرکت کردیم و ساعت 19:30 دقیقه به منزل رسیدیم.

یکشنبه 15 آبان 1390
شنبه 1 مهر 1396 07:15 ب.ظ
Heya i am for the first time here. I found this board and I find It really useful & it helped me out much.
I hope to give something back and help others like you helped me.
پنجشنبه 16 شهریور 1396 11:00 ق.ظ
Because the admin of this web page is working, no uncertainty very quickly it will be
renowned, due to its feature contents.
شنبه 14 مرداد 1396 08:08 ب.ظ
It's actually a great and useful piece of info.
I'm happy that you shared this useful info with us.
Please keep us up to date like this. Thanks for sharing.
جمعه 25 فروردین 1396 06:54 ب.ظ
Hello, I think your website might be having browser compatibility
problems. Whenever I look at your site in Safari, it looks fine however, when opening
in Internet Explorer, it's got some overlapping issues. I just wanted to give you a quick heads up!
Aside from that, great blog!